Tuesday 31 December 2013

Akhirnya kau pergi jua. (Di sudut Kamar Hatiku)

Asalamualaikum..

malam ni malam tahun baru kan?
marila kita doa tahun depan lebih baik dari tahun ni.
bye 2013, hai 2014.
dalam menghitung hari mennjelang tahun baru ni.
aku dapat berita yang paling sedih.
ingat tak kapas?
yew Kapas kucing aku yang sakit hari tu.
dia da xde. da meninggal 
sedih sangat.
sakit dia aritu da baik.

ni semua terjadi satu hari dia gaduh dan termasuk dalam parit yang paras air da cecah kepala.
(aku 161cm korang pikir la kalau da paras kepala)
aku cari dia dalam parit tu xde.
xde gelombang air atau buih2 kat dalam parit tu.
last2 dia balik rumah basah kuyup.
itu bukan menyebab dia mati.
dia mati sebab dia x nak makan sebab kaki dia bengkak.
aku bawak dia pergi klinik
dan apakah malang nasib aku klinik tu tutup sampai 1.1.2014
punyalah sedih tau!
esok nya Kapas pergi jua..
sedihh...
Lagu ni memang sesuai dgan aku skrang.

http://mp3skull.com/mp3/jamal_abdillah_di_sudut_kamar_hatiku.html
 

No comments:

Post a Comment