Wednesday 25 December 2013

Encik Samurai!

Asalamualaikum~~

Entry lepas aku cerita pasal rorunin Keshin kan?
hahahaha
Aku suka anime dia.. memang best sebab cerite tu cerite lama,lagi pon aku suka Keshin ( ^^+) 

macam yang aku bagitau dekat entry lepas,Movie dia da kluar kan? 
so aku selidik sikit pasal En.Samurai yg Bernama Sato Takeru.. dan nampak nya aku TERjebak menjadi Fan dia.. dia comel ok?comel!!

x percaya? kalau anda tidak  percaya tngok ni!





ehemm! btoi kan dia COMEL! 
muka dia ada iras2 pujaan hati aku masa sekolah tu.. Najis lalat pon sama 
lokasi nyee!

lpas tuu aku pergi wikipedia dia,dia ni lahir pada 21 march 1989 walaupun aku ni jenis yang nak lelaki jepun sbgai pilihan terakhir tapi diacomel macam en.NUNU...ehem! debut dia ialah pada 2006,,dalam Drama Princess Princess D dan kemudian ya Kamen Rider Den o

dia ni seorang pelakon yang Verstyle, tak dapat dinafikan bakat dia..


berbalik kepada Rouroni Kesshin tadi...
Anime ni mempunyai 95 episode dan juga OVA dan terbaru ni Live Action dia,
dalam Live Action dia cerite sampai Kenshin Lawan Jin-e
dan last nye Sanosuke tak ensem.. huhu.. tolong la movie lagi satu cari yang lagi ensem.. amik T.O.P bole? dia tinggi...
dan aku nak tngok lagi dia lawan orang bungkus2 tu!! banyak lagi.. dia blum jumpe aoshi.. Misao,Yang Pasal Paderi tu.. tak kan abis sampai Jin-e je kot.. mase aku tngok wikipedia Sato Takeru and....aku jumpe ni!

yeww
!! bole pgi wayang tngok!! yeww! kalau xde kat Malaysia Youtube ad!!
korg yg blom tngok yg first pgy la tngok kat youtube,feveret aku mestila time dia lawan2!
Best glerw!

yew2 yew2 yew2 

Oh orang Balut2 tu name dia Shishio Makoto !




No comments:

Post a Comment