Sunday 22 December 2013

Hero Rambut Merah,dan Pujaan Hati

Asalamualaikum..
lame da x tulis entry kat Blogg.. ni..
bukan xnak tapi terberkenan pulak rasa nak update entry sbb mood breakdown skit 
beberapa minggu yg lepas,hmmpp
Sedih2 tapi skrang da ok
I'll Learn to get up 
And try to walk with a Happy Mood

and now I am.yes that i certain

Kalau korang nak tau,masa seh tngah patah semangat masa tu 
aku try bende yg da lame ak x buat
melukis,
Mood aku jadi ok bila aku pergi tolong emak aku kemas rumah pakcik aku yg kene strok..
Rumah tu dulu aku pernah duduksampai darjah 6
soo segala lukisan aku masih at sane..

Bila aku geledah2 aku jumpa banyak!Banyak!BANYAK!
Lakaran,Komik,cerite yg blom siap dan yg siap..
Aku ingat Zaman kegemilangan aku masa imaginasi aku tak terbatas dan aku suka lukis sambungan mmpi2 ak....Ap mimpi2 ak?

Mestilah Adventure,Cinta,Misteri dan Macam2

utk mengetahuan korang aku ni sesangat la suka tngok Anime dan komik
aku ingat lagi masa aku umur 5 aku da tau bace sbb nak Bace MajalahKreko yg ad Komik2 jepun yg da Translate bahase Melayuu 

ohh suka sangat timee tu!! masa tu bole berangan kapel dgn Watak2 Anime dalam tu...

semua watak kartun okk sbb aku ni org yg mmg x suka tngok drama Melayu dgn Sinetron

Mase tngah HOT satu Malaysia Dgn Sinetron Bawang Putih Bawang Merah.
Believe me,Mase tu Aku tngah Tangkap Cintan Dengan Battousai/Keshin Himura Dalam Samurai X
sbb kenape ? dia Comel ssgat ..aku ni jenis suka kat lelaki bodoh2 alang gitu.. dgan lelaki rambut merah

x tau la knpe weii suka gila dgan Lelaki rmbut Merah Lpas tu Jahat pulak tuu Hishh..
Nilaa antara anime2 yg aku jatuh hatii tuu lahaii..(mase kcik ea)
Keshin Himura/Batousai - Samurai X/Rouronin Keshin

Reno- Final Fantasy VII
cloud -Final FantasyVII


Hanamichi Sakuragi-Slam Dunk


Sesshomaru-Inusyasha




















hihi.. sebenarnya bnyak lagi yg aku suka tapi aku da lupaa daa..kesian diorang hmmp
tapii untuk pengetahuan korang yg minat Batousai tu..Good News tau! Diorang da buat Filem Live Action Samurai x!! haha.. nak tau sape jadi Keshin? Sato Takeru yg comel2... mula2 ingat kimura takuya yg jadi hero tapi agak nya dia da tua sangat kot nk jadi hero...hmm ap2 pon Sato mmg bawak watak tu dgn Comey skali bile dia sbut Oro? haha...Sape Sato ni? korang Penah tngok x kamen Rider Den-o? 
dia la sato...

da tngok da cterw tu bole tahan best jugakk la

No comments:

Post a Comment